Divadlo Husa na provázku, Brno
Představení v Divadle Archa:
Babička
(září, říjen 1997, únor, duben, listopad 1998, leden, duben 1999)
Obrazy venkovského života. Fetišistická revue podle Boženy Němcové.
Bohumil Hrabal: Rozvzpomínání
(3., 5. a 6. října 1995)
Režie: Ivo Krobot.
Eva Tálská: Se mnou smrt a kůň
(11. a 12. 3. 2000)
Husa v Arše
(6. - 12. 11. 1994)
Festival brněnského divadla.
Maryša
(16. a 17. 1. 1996)
Pražská premiéra úspěšného zpracování klasické hry bratří Mrštíků.
Michel de Ghelderode: Škola šašků
(25. a 26. 1. 2000)
Režie a scéna: Peter Scherhaufer.
Král bláznů Folial učí jak přežít, jak vzdorovat krutosti, jak získat sílu i v čase, jež se zdá bez naděje. Pražská premiéra.
Michal Viewegh: Báječná léta pod psa
(červen, září 1996, leden, květen, říjen, květen 1997, září 1998)
Divadelní adaptace nejúspěšnějšího románu devadesátých let.
N. V. Gogol: Hráči
(22. - 24. 3. 1997)
Ruská klasika v pojetí režiséra Alexeje A. Levinského.
Příběhy Inženýra lidských duší podle Josefa Škvoreckého
(17., 18. a 19. 2. 2001)
Na motivy stejnojmenného románu jednoho z největších současných spisovatelů vznikla jazzová revue inspirovaná tradičním i současným jazzem i rockem. Revue je prostoupena hudbou a řadou písní na juvenilní verše Škvoreckého, Kainara, ale i Shakespeara.
Režie: Ivo Krobot, scénář: Petr Oslzlý a Ivo Krobot, hudba: Zdeněk Kluka.
Rozrazil 3/´99
(11. a 12. 12. 1999)
Scénický časopis Rozrazil po deseti letech.
William Shakespeare: Král Lear
(13. a 14. 5. 2002)
Jiří Pecha v roli panovačného, sobeckého a prchlivého stárnoucího vládce, který dospívá k bolestnému zmoudření. Přes oběti a vlastní šílenství dojde k poznání skrytého smyslu všeho pozemského úsilí. V oproštěné podobě alžbětinské scény vytvořila režisérka Eva Tálská představení plné divadelní obraznosti.
Další informace na stránkách Divadla Husa na provázku.